Minden amit a jógáról tudni kell

yoga secrets

yoga secrets

Rólam

Vietnam...vissza a gyökerekhez

2016. április 14. - annayoga

Nagy Anna vagyok:

jógatanár... jógablogger... anya... nő... lelkitárs... utazó... test... lélek...

_mg_5687f.jpg

Ami voltam: migrén rohamokkal,ferde gerinccel,kinézetem miatt állandó kisebbségi komplexussal küzdő, többszörösen hátrányos helyzetű lány. 

A jóga csodálatos hatását akkor fedeztem fel amikor először elutaztam Vietnamba. Nagymamám ,aki túlélte a háborút (nagypapám nem volt ilyen szerencsés) egyedül felnevelt 5 gyereket és hát túl volt némi nehézségen, egy életvidám, egészségtől kicsattanó bölcs anyóka megismertette velem ezt az ősi kincset.A mai napig 97 évesen is jógázik és meditál.A gyakorlatokat ő is a szüleitől tanulta, különböző masszázstechnikákkal, csavarásokkal, nyújtásokkal gyógyítja magát és másokat. Bár ő ezt nem tudta, de nyugaton ennek a speciális jógastílusnak a thai jóga nevet adták.

Önmagam elfogadása, a jóga gyakorlása és a meditáció mindent megváltoztatott.

A testi problémáim-amelyek lelki okok miatt alakultak ki- eltűntek .

A jóga nemcsak hobbi számomra, életcélom, hogy másoknak is segítsek megtapasztalni jótékony hatásait.

Boldog vagyok ,hogy nap mint nap segíthetek tanítványaimnak egyéni céljaik elérésében. 


10400136_924107391036445_7135991997369803643_n.jpg

NAMASTÉ...ezzel zárjuk gyakorlásunkat... jelentése:

KÖSZÖNTÖM A BENNED LAKOZÓ ISTENI FÉNYT

Ez a fény mindenkiben ott van,viszont csak akkor tud igazán szépen ragyogni, ha a test egészséges.

 

Hát igen....ez mind szép és jó,de mint ahogy az lenni szokott a belső béke sem jön el azonnal, amint lótuszülésben helyet foglalsz a vadi új pink jóga szőnyegeden.

_mg_2612copy.jpg

Természetesen nekem is megvoltak a modern jógi általános kérdései,problémái:

Mi a csudáért nem tudom a lábam a nyakam köré tekerni és közben egy kézen egyensúlyozni???

Melyik jóga stílus való nekem???

Kinél érdemes tanulni???

Mit vegyek fel???

És egyéb mélyenszántó spirituális kérdések.

Meditáció közben próbáltam kizárni a zavaró gondolatokat, de általában a  bevásárlólista megtervezéséig jutottam.

Nehezen összekuporgatott pénzemből még Balira is elutaztam, ahol a megvilágosodásért  mindenre képes voltam:kétnaponta beöntésre jártam, 1 hétig kókusz vizen éltem, tantrikus masszázst adtam egy répának,szabadtéri meditáció közben hatalmas denevérek vergődtek felettem és szétcsíptek a hangyák ( a gyilkos hangya találóbb kifejezés lenne ezekre a balinéz mutánsokra) ...hogy csak néhány apróságot említsek...

 13187764_961374430643074_1670740065_n.jpg

Tanulásom során sok mindent átéltem , megtapasztaltam. Jót és rosszat egyaránt. Ez azonban mind-mind kellett ahhoz, hogy azzá váljak aki ma vagyok.

Blogomban ezeket az élményeket szeretném megosztani veletek.

Elmesélem az én kis titkaimat.

Yogasecrets :minden amit a jógáról tudni akartál,de eddig nem merted megkérdezni :-)

Remélem ,hogy a  YOGASECRETS neked is segít kiigazodni a jóga  kacifántos világában és megtalálod a számodra legmegfelelőbb irányzatot,tanárt, jóganacit... és ha ügyes vagy, a  testi lelki egyensúlyt.

Jógára fel !

NAMASTÉ

süti beállítások módosítása