Minden amit a jógáról tudni kell

yoga secrets

yoga secrets

A mosoly varázsereje

2016. július 21. - annayoga

Nemrég olvastam egy cikket arról, mitől érzi magát biztonságban valaki egy jógaórán, mi alapján dönti el hogy visszatér-e oda. A tanár felkészültsége, pontos óra vezetése mellett legtöbben akkor érezték magukat jól ha a tanár mosolyogós volt, jó volt a kisugárzása. Aztán sorra vettem az én kedvenc tanáraimat is és megfigyeltem hogy mindegyiknek elragadó a mosolya.

image_2.jpegBriohny Smith

image_4.jpeg

Kathryn Budig

A mosoly szinte varázserővel bír. De sokan nem mernek mosolyogni hiszen úgy érzik nem elég szépek a fogaik. Ezt saját tapasztalatból tudom. Amióta rászántam magam a fogszabályozásra (HappySmile) sokkal magabiztosabbnak érzem magam. A láthatatlan fogszabályzó pedig már bátran viselhető a mindennapokban. Imádom, ez volt életem egyik legjobb döntése! Nem is gondoltam volna hogy amellett hogy gyönyörű fogsorom lett, leszoktatott a felesleges nassolásról így nagyban hozzájárult az álom súlyom eléréséhez is. Minden étkezés után mielőtt visszateszi az ember alaposan fogat kell mosni. Ismeritek azt amikor nem is vagyunk éhesek, csak épp otthagy valamit a gyerek, vagy valaki nassol melletted és észrevétlenül végig eszed így az egész napot. Na, én pont ilyen voltam, de a fogszabályozó segítségével mára erről teljesen leszoktam.

image_8.jpegKino MacGregor

De nem elég a szép fogsor, mit sem ér csillogó fehér fogak nélkül! A baj csak az hogy nekem érzékenyek a fogaim és nem bírom a fehérítést, valamint a fogselyemmel is hadilábon állok. Speciális fogkefére volt szükségem. Még Balin - ahol egy detox kúrán vettem részt - mutatott nekem egy amerikai barátnőm egy speciális fogkefét (amit egyébként minden Hollywoodi híresség is használ); méregtelenítés közben rengeteg lepedék távozott a nyelvünkön át. Mindenki panaszkodott a kellemetlen lehelet miatt egyedül neki nem volt ilyen problémája. Neki már volt ultrahangos fogkeféje és nyelv tisztítója.megasonex.jpg

Természetesen én is beszereztem egyet. Szerencsére már Magyarországon is kapható az amerikai Megasonex fogkefe ami ultrahang segítségével eltünteti a fogak között megbújó lepedéket, fogkövet, így a fogaknak esélyük sincs az elszíneződésre. Minden fogmosás után olyan tisztának érzem a fogaim,mintha most jöttem volna a fogorvostól. Imádom ezt az érzést! Eddig azt hittem hogy érzékeny az ínyem, érzékenyek a fogaim, pedig csak rossz fogkefét használtam.

Erősítsük minél többen a mosolygós emberek táborát! Változtasd meg az életed a mosolyod segítségével: legyen magabiztos, ápolt, de a legfontosabb, mindig legyen őszinte!

image_7.jpeg

@mma_yogi

Mert nincs is szexibb egy huncut mosolynál! ;)

süti beállítások módosítása