Minden amit a jógáról tudni kell

yoga secrets

yoga secrets

Yoga Workshop Dylan Werner Patrick Beach

2018. április 04. - annayoga

Milyen a jó jóga workshop?

21c4da7b-be06-438e-87e5-f75b4dc48056.jpeg

Általában ha valaki elkezd jogázni és ráérez az ízére hamar rájön, hogy ez bizony egy életen át tartó tanulás, fejlődés, utazás. Először csak a célt látjuk magunk előtt aztán észrevesszük, hogy ami igazán fontos az az út maga.

Persze itt is vannak, akik úgy érzik, hogy ők már mindent tudnak. Elégedettek és boldogok azzal a tudással amit megszereztek, akár évekkel, évtizedekkel korábban. Nekik felesleges workshopra költeni.
Annak is felesleges ilyen helyekre menni, aki úgy gondolja, hogy minden csakis úgy jó, ahogy azt ő tanulta az adott jóga irányzatban.

Ha viszont szereted több szemszögből is látni egy csodálatos dolog megközelítését, megfigyelni, megérteni, hogy különböző tanárok, hogy nyúlnak egy-egy témához, akkor javaslom, hogy nyiss a színes jógavilág felé!

6c65e5cf-8b1e-49d4-903f-0ed2817787ca.jpeg

Az már a diplomám megszerzése után világos volt számomra, hogy ez nekem nem elég. Bár tökéletesen tisztában vagyok a jóga anatómiával és a szanszkrit nevekkel, nem éreztem úgy hogy ezzel a tudással én bárkinek is segíthetnék.
Így ahogy lehetőségem engedte tanultam, képeztem magam tovább.

Az első meghatározó elményem Balin egy Tantra workshop volt, aminek egy külön bejegyzést szenteltem. A Répa masszírozós írásomban... Ez az élmény nagyban megváltoztatta a saját és a férfi testhez való viszonyulásomat! Ezt most nem részletezném :)

Ahogy hazaköltöztem Magyarországra itthon is kezdtem keresni a lehetőségeket, voltam is néhány jó helyen. Az A központban Ricardo Martinezt jó szívvel ajánlom mindenkinek.

d8145177-480f-44c6-b78a-e8914af44706.jpeg

Dylan Werner az egyik legismertebb jóga tanár, tavaly látogatott el a Yogaloft Vienna nevű helyre és ezt természetesen nem hagyhattam ki. Rengetegen voltunk mégis annyira kedves volt mindenkivel, türelmesen magyarázott és szemléltett minden ászanát. A kedvencem pedig a meditáció volt minden egyes nap végén. OMG! Olyan érzés volt!!! Leírhatatlan!

dc2e36b6-3f87-4ee6-99cb-35ae653ed906.jpeg
Egy hangszeren játszott és közben a tanítványa lazított bennünket különféle technikákkal...hát én az ilyen pillanatokban érzem azt, hogy egyszerűen minden úgy tökéletes ahogy van! Életem végéig hálás leszek az élményért. Ezt el is szoktam magamban mondani, remélve hogy érzi a szeretetem és a hálámat a tanár.
Odafigyelést tanultam és megéreztem, mitől lehet több egy jóga óra.

96c22dfc-c46f-42b6-9417-09d55bbbdf5a.jpeg

Szerencsére ennek a bécsi stúdiónak a tulajdonosa is annyira szereti a jó tanárokat, mint mi, így idén Patrick Beach és a párja, Nicole újra visszatért, hogy egy Yoga alliance továbbképzést tartson nekünk.
Ők ketten kevésbé spirituálisak, nem volt könnyekbe fulladó meditációs élmény, volt azonban tökéletes harmónia kettejük között. Ahogy egymással beszéltek, viselkedtek, ahogy Patrick Nicolra nézett... Na szerintem ez a jóga lényege! Hogy így tudjunk létezni a világban. Azokkal akiket szeretünk. Viszont bebizonyosodott számomra az is,hogy ehhez bizony két ember kell.
Laza stílusban tanítottak, mint amikor a barátnődnek magyarázol valamit.
Nem kell jóga gurut játszani ahhoz, hogy valaki hiteles legyen!

42caca35-406f-480d-ab95-1b04020b0310.jpeg
Annyi mindent tanultam tőlük! Technikákat, fogásokat...segítséget nyújtani azoknak, akik félnek a fordított testhelyzetektől... és azt hogy milyen szép ha két embernek egyformán jó energiái vannak, milyen jól működhetnek együtt, mennyivel többek így!

Annyira boldog vagyok, hogy eljuthatok ilyen helyekre, megismerkedhetek ezekkel a csodás emberekkel és hogy részese lehetek ennek az új világnak... ennek az újhullámos jóga világnak!

db350124-23c7-43b2-b1a4-a257394587d5.jpeg

 

 

 

süti beállítások módosítása