Minden amit a jógáról tudni kell

yoga secrets

yoga secrets

Jóga és Spa egy helyen

2017. január 16. - annayoga

img_5432.JPG

Már nagyon elegem volt a télből: szürke, latyakos, hideg! Nemszeretem idő. Olyan amikor az embernek felkelni sincs kedve. Éreztem hogy szükségem van valamire, ami egy kicsit feltöltölt. Valami többre, mint egy sima jógaóra. Úgyhogy csempésztem egy kis luxust a dolgos hétköznapokba. És nem bántam meg. Az Ariahotel Budapest egész januárban Jóga&Spa hónapot tart,ami tökéletes kombinációnak ígérkezett.

 img_5581.JPG


Az elmúlt időben rengeteget dolgoztam és a magánéletemben is változások, elengedések, lezárások történtek. Szóval nem voltam csúcsformában.
De vajon elég egy délelőtt, hogy újra visszataláljak önmagamhoz? Kissé szkeptikus voltam.
Amikor megérkeztem még a parkolással sem kellett foglalkoznom.A hallban kellemes zene szólt, szokatlanul meleg légkör fogadott, ami máris feledtette velem a kint szakadó ónosesőt .A kedves úriember aki elvitte az autómat egy védett parkolóba lekísért a Spa részlegre ahol majdnem elcsábultam, a hívogató jacuzzi, szauna,gőz... pont ilyesmit kíván az ember egy hideg téli reggelen.

img_5582.JPG

De természetesen a jóga óra sem maradhat ki. Felmentem a tetőre ahol a látvány teljesen rabul ejtett. Az ónoseső havazásra váltott. A jól felfűtött tetőtér, a kellemes zene, a tökéletesen felépített jógaóra és a belvárost lassacskán befedő fehér hó mesebeli élményt nyújtott. Percek alatt feledkeztem meg minden gondomról-bajomról, mintha egy másik világba cseppentem volna.

  • img_5583.JPG

Néha csak ki kell szakadnunk egy pillanatra a megszokott dolgokból ahhoz hogy újra önmagunkra találjunk. Nem tudom hogy a jógának milyen varázsereje van, de ha tényleg figyel az ember, érzi hogy valami történik. Valami megfogalmazhatatlan, ősi nyugalom, biztonság, béke ami átjár és emlékeztet arra, hogyan is kellene élni.

img_5580.JPG

Ilyenkor kisimul az arcunk, szebbnek látjuk magunkat és a világot is :)


Átszellemülten feküdtem a Spa puha, párnákkal teli pihenő részlegén. Egyedül, csendben újra tiszta gondolatokkal a fejemben. Újra azt éreztem, hogy az élet gyönyörű és alig vártam hogy átadjam ezt az érzést a tanítványaimnak, a családomnak, szeretteimnek. Mert ugye először magunkat kell helyre rakni, szeretni ahhoz hogy másoknak is ezt tudjuk nyújtani. Addig amíg magunkat nem szeretjük igazán,hogyan is várhatnánk el hogy mások szeressenek?

Self care first! Enélkül nem megy...

 

img_5470.JPGAzt pedig még nem is meséltem hogy itt kaptam életem egyik legfinomabb masszázsát-de az érintés gyógyító erejéről majd legközelebb :)

Szóval jógára, wellness-re, masszázs-ra fel!


Namasté

 

süti beállítások módosítása