Minden amit a jógáról tudni kell

yoga secrets

yoga secrets

DETOX BABY!!!

2016. május 14. - annayoga

img_0179.JPGA méregtelenítés jótékony hatásaival ma már mindenki tisztában van,mint testi ,mint pedig a lelki megtisztulást elérhetjük vele. Régóta szerettem volna belevágni, de sajnos azok közé az emberek közé tartozom,akik étel nélkül fejfájást rosszabb esetben dührohamot kapnak.

improvkitchen_greensmoothie_03.jpg

Bár sokszor próbálkoztam,1 napnál tovább sosem bírtam. Az UBUD városában található híres YOGABARN hét napos detox programja így elég durvának tűnhet elsőre, de könnyebb volt végigcsinálni,mint gondoltam.

Miután leadtam a jelentkezésem, kaptam egy kis tájékoztatót: 2 héttel a detox előtt lehetőleg csak nyers vagy nagyon könnyű ételeket fogyasszunk.

Az ismerkedő vacsin is csupán saláta leveleket kaptuk,meg gyümölcsöt. Akkor azért kicsit szkeptikus lettem...hogy fogom én ezt kibírni??? De az elhatározás és a narancsbőröm erősebb volt annál,mint sem hogy feladjam.

Másnap reggel a szállásomon csak egy pohár meleg vizet ihattam,ami majdnem vissza is jött, de ráhangoltam magam és lassan elkortyolgattam. Bár kicsit féltem,hogy a reggeli zöld teám nélkül gondom lesz a számomra oly fontos dolog elvégzésével,de a meleg víznek sokkal jobb volt a hatása.

Így aztán boldogan és tisztán végeztem a reggeli jógagyakorlást a többiekkel. A jóga után kaptuk egy ajándékcsomagot tele volt jobbnál jobb dolgokkal:

-beöntő készülék otthoni használatra

-egy cuki kis fonott kosár ( amiben egyébként gyümölcsöt tartanak) na nekünk ez azért volt, hogy meg tudjuk vizsgálni a székletünket, aki akarta be is hozhatta megmutatni egy kis fiolában!!! Na én ebből a buliból kimaradtam.

-nyelvkaparó, ami hasznos volt, hiszen a méregtelenítés során azért kicsapódott a nyelvemre egysmás

-különböző vitaminkészítmények, egy szép napló,ceruza 

A csoportban volt a világ minden tájáról fogyni,tisztulni vágyó nő. Többek között ausztrál hippi jógatanár, háziasszony, német marketinges, osztrák szerelmi bánatos, amerikai szépségkirálynő és egy önmagát kereső fura vietnami- magyar- bécsben élő csaj,anya, boldogtalan feleség, munkamániás nő, jógafüggő.

image_10.jpeg

Ahogy teltek a napok azért mindenkiről kiderült,hogy nem csak a testi megtisztulásra hanem  a lelkire annál inkább szüksége volt. Az első napon azonban ez még nem derült ki, ahogy az szokás, bemutatkozás közben mindenki nyomja a berögződött dumát,arról hogy :ki vagyok én...családi státusz,foglalkozás...mintha csupán ennyi volna.

Na de vissza a detoxhoz: a program vezetője egy tündéri,de annál furibb amerikai lány volt. A furit az alatt értem,hogy konkrétan kakifetisiszta volt.

Úgy osztott be bennünket a beöntés időpontokra, mintha csak egy wellness programra mennénk.

Nekem ez volt az első és hát nagyon tartottam tőle. Bár az amerikai barátnőm mondta hogy milyen szuper, ő gyakran jár és nagyon élvezi!!! Kis perverz, gondoltam magamban.

Nekem a beöntés inkább nagydarab kórházi dolgozókat és gusztustalanságokat jelentett.

Na de mindent a cél érdekében...mentem a kis időpontomon a kezelésre, ahol egy hollywoodi szépfiú nyitott ajtót. Ugye nem ő fogja csinálni??? De igen, ő csinálta. És bevallom ,nekem is jó volt!

Nagyon profi volt a srác,a hollywoodi is stimmelt,hiszen eddig egy LOS ANGELES-i szalonban dolgozott és több sztár is járt hozzá. Most Balira költözött,hogy elmélyítse a jóga gyakorlását.

Miközben így beszélgettünk,én már egy kis tőle kapott nagyon praktikus ruhában feküdtem az ágyon, szuperül takart mindent,így nem kellett feszengenem közben. Nagyon fontos,hogy beöntés közben az ember ellazult állapotban legyen.El merjen engedni dolgokat. Ha itt nem tapasztalom meg ezt az érzést,lehet hogy a lelki része sem ment volna.

Szóval a beöntés igenis jó volt, én is élveztem :-) legfőképpen az érzést utána: olyan tiszta, könnyű lettem,szinte lebegtem.

Nagyon profi gépekkel dolgozott, kókuszolajat használt,egy kicsit sem volt fájdalmas vagy undorító :-)

 

Mert ugye a méregtelenítés itt kezdődik,és hát valljuk be a legtöbb nőnek ezzel azért komoly gondjai vannak. Gátlásosak vagyunk,cikinek érezzük erről a természetes dologról beszélni. Kivételt csupán a játszótéren gyermekük pelustartalmát könnyed lazasággal elemző anyukák képeznek.

De egy finom hölgy számára ez egy tabu téma!!!

És itt térnék rá a lényegre...a puffadt hasú mai generációra! Hiába jár valaki edzeni, fogyókúrázik, koplal... ha rossz az emésztése,soha sem lesz lapos hasa!

Tudtad,hogy a természetes az lenne, ha minden étkezés után kaki is lenne? Figyeld meg a kisbabákat és a kutyákat. Nekik még jól működik a szervezetük.De mi hol rontottuk el?

Rohanó világunkban nincs idő normálisan enni, a fastfood-nak csak az elfogyasztása gyors,emészthetősége annál lassabb. És ez a puffadt has okozója,ami az évek folyamán csak nő és nő...

Ha hagyjuk!!!

Egy intenzív léböjt kúra csodákra képes. Szinte átmossa a beleket, kitakarítja a felhalmozódott méreganyagokat.

Most nem azt mondom hogy mindenki utazzon el Balira...itthon is egyre több cég kínál méregtelenítő italokat,smoothiekat.( ilyen szuper beöntő helyet még nem találtam,ha valaki ismer ilyet kérem írjon)

Én például imádom a SUPERJUICE termékeit,annyira finom hogy nem is vágyom másra. Ha úgy érzem,hogy egy kicsit elszaladt velem a ló és nem érzem már jól magam a bőrömben, 2-3 nap léböjt és újra sugárzó a bőröm,fényes a hajam,lapos a hasam :-)

img_1097.JPG

De hogy én eddig eljussak és hirdetni merjem a léböjt szuperszonikus hatásait, szükségem volt az élményre amit Balin éltem át. Azért 7 napig étel nélkül,több mint spirituális élmény,harcok önmagaddal,mélypontok, megtisztulás, sírás, újjászületés.

Nemcsak a testünk tisztult meg ez alatt az egy hét alatt, lelkileg is újjászületünk, megerősödtünk, elengedtük a felesleges, fájó dolgokat.

Detoxra fel!

Namaste

 

süti beállítások módosítása