Minden amit a jógáról tudni kell

yoga secrets

yoga secrets

Yoga Workshop Las Vegasban

Kismama jóga- Shiva Rea módszere

2016. április 15. - annayoga

Hogy hogy kerül egy jógi éppen Las Vegasba? Úgy,hogy a férje imád pókerezni és összekötötte a kellemeset a hasznossal. Elviszem az asszonyt nyaralni, amíg én pókerezem ő majd lubickol a medence parton. 

Az első napot még élveztem is,a Mirage szálloda mendence partján azért nem panaszkodik az ember lánya.

A második napon már kezdett idegesíteni néhány dolog. Tudtátok , hogy a Vegasi szállodák kaszinó szintjein nincsenek ablakok, hogy az emberek ne érzékeljék az időt. Konkrétan nem tudod hogy nappal van-e vagy éjszaka.

Na és az erős illatosító meg a légkondi amivel próbálják elviselhetővé tenni ezeket a sötét és zárt tereket...már a reggeli alatt megfájdult a fejem, az ínycsiklandónak tűnő ám annál egészségtelenebb ételek mint a jól ismert amerikai palacsinta és társai ,egyébként nem szoktam kívánni, most a sötétben és a légkondi mellett csak úgy csúszott  befele.

Annyira teleettem magam,hogy bár előző este megfogadtam,hogy jógázok a medence parton,inkább csak feküdtem a puffadt hasammal. Valószínűleg ez a férfiaknak nem tűnt fel, mert folyamatosan jöttek ismerkedni. Már második napja feküdtem ott egyedül, meg amúgy is...az amerikaiak imádnak beszélgetésbe elegyedni, ismerkedni. Nem  nyomulós módon,kedvesen ,érdeklődően. Miután közöltem hogy a férjemmel vagyok és nem élünk nyitott kapcsolatban még egy pár vicces sztorit mondanak majd illedelmesen tovább állnak.13101436_961380983975752_455606381_n.jpg

Így történt, hogy egy jóga könyvet olvasgattam miközben  mellém ült egy pasi hogy látja érdekel a jóga,megkérdezte honnan jöttem,milyen stílusokat ismerek és hogy halottam-e már a COREPOWER YOGA-ról, mert ő történetesen a láncolat tulajdonosa. Na ez durva, nagyon is hallottam róla és érdekel is ez az irányzat. Felajánlotta,hogy dolgozzunk együtt, népszerűsítsem Európában a COREPOWERt. Odaadta a névjegyét amikor épp megjelent a férjem.Bemutattam őket egymásnak, elcsevegtek még néhány percig aztán elköszönt és kérte hogy vegyem fel vele a kapcsolatot ha hazaértem.

Mondanom sem kell hogy a férjem szerint csak ki akart velem kezdeni... Lehet,hogy igaza volt,ezért soha nem vettem fel vele a kapcsolatot.

Ezután a medencés sztori után a kedves férjemnek remek ötlete támadt, ne unatkozzak egész nap a medence parton, keressek inkább valami jó jógaprogramot magamnak.

Bár én már próbáltam találni a szállodákon belül jó tanárt,de sajnos elég gyenge volt a felhozatal.Azért körbekérdeztem a recepción is,hátha tudnak valamit. 

Adtak egy szórólapot : PREGNANCY JOGA Workshop Sheva Rea fotójával.

shiva.jpg

Másnap már taxiban ültem és egy órán át kocsikáztam, ki az ablaknélüli kaszinók fogságából, át a sivatagon, egy kellemes kis kertvárosi környék gyönyörű Jógastúdiójába.

A kismama jóga workshopot nem a híres Sheva Rea tartotta, hanem egy tanítványa.

El sem hittem,hogy itt ülök egy  Las Vegas-i oktató képzésen és helyi jógaoktatókkal hallgatom az anyaság örömteli ,ám sok testi változással járó állapotára a megoldásokat.

Jómagam is végig jógáztam a terhességem alatt, nagyon jó hatással volt rám és a kisfiamra egyaránt.

Nézegettem  Magyarországon és  Ausztriában is  továbbképzéseket,de egyik sem nyerte el tetszésemet.

Úgy látszik Vegasba kellett jönnöm ,hogy találjak egy nekem valót.

A tanár remekül felépitette a két napos továbbképzést, trimeszterenként változó gyakorlatsorokat tanultunk, az általános problémákra mint a derék és hátfájás extra ászanákat mutatott , anatómia, meditáció, tiltott pózok stb.

A jóga jótékony hatásait azóta próbálom minél több kismamához eljuttatni. Ezalatt a kilenc hónap alatt köztudottan sokkal érzékenyebbek vagyunk a világra ( intenzívebben érezzük például az illatokat, mélyebben élünk meg minden érzelmet,valamint a testünk is intenzívebben jelez,ha megkíván valamit) ez a felfokozott testi és lelki állapot tökéletes a jógához.

img_1215.JPG

Ha egy kismama kiegyensúlyozott a terhessége alatt, nagy valószínűséggel születik kiegyensúlyozott babája.

Erre tökéletes példa az én kisfiam és a nálam jógázó kismamák gyermekei...őket hívom jóga bébiknek, felismerik az anyukájuk hasában hallott meditációs zenéket ami megnyugtatja őket idekint is.

img_1206.JPG

Ennek bizony az éjszakai sírások alatt nagy hasznát vettük :-)

Kismamák , JÓGÁRA FEL

Csajok, BABÁRA  FEL

NAMASTÉ

süti beállítások módosítása