Minden amit a jógáról tudni kell

yoga secrets

yoga secrets

Az igazi élvezet: Maca shake

2016. június 23. - annayoga

Ennek a receptnek története van: Hogy találkoztam a legfinomabb dologgal a világon...

_mg_5384f.JPG

A szálak most is Balira vezetnek... Épp a kedvenc éttermemben feküdtem (igen a Yoga Barn kerti bútorain fekve is lehet enni... ha anyukám ezt látná) szóval ott sziesztáztam mikor mellém feküdt egy francia srác. Már többször összefutottunk a jógaórákon, mindig csini lányok gyűrűjében láttam. Nagyon kedvesen szóba elegyedett velem, elmeséltük egymásnak ki mit keres Balin... én a lelki békét... elengedést... ő pedig az élet minden lehetséges élvezeti forrását kívánta egy év alatt megtapasztalni... jóga, transzállapot, szex, finom ízek stb. Az a furcsa ezekben a spirituális srácokban,hogy mindezt olyan áhítattal tudják előadni,hogy még Te érzed magad prűdnek ha nem osztod mindenben a véleményét. Ha mindezt egy buliban, kevésbé intellektuálisan mondta volna nekem valaki, miszerint ő csak beállni, dugni és jókat enni akar, az tuti hogy nem folytatok vele tovább semmilyen eszmecserét.

A Yogasecrets a Facebookon ITT érhető el, Instagramon pedig ITT.

Itt viszont egy jóga óra és mély meditáció után, mikor az ember egyébként is sokkal szebbnek látja a világot, jobbnak önmagát és kicsit a többi embert is, kifejezetten élveztem a beszélgetést. Vicces volt két ennyire ellentétes világnézet találkozása. Én is szeretem élvezni az élet örömeit, de lehetőleg hűséges keretek között. Szerinte viszont az embernek csakis önmagához kell hűségesnek maradnia. Ha nem teszel meg valamit ami óriási örömöt, boldogságot okozna, nem is szereted magad igazán, csak a társadalom beteg elvárásainak akarsz megfelelni és frusztrált ember válik belőled. 

Kellemesen elcsevegtünk egy darabig, nekem persze egy csomó észérvem volt az ő gyönyörű, szabad világnézetével szemben. Hűségről, családról, női értékekről... Erre csak annyi volt a válasza, túl sokat gondolkozom! Így sosem leszek boldog... Lehet, de azt a lányt ott simán boldoggá teheted... majd rámosolyogtam a szemben ülő szőke leányzóra aki már egy ideje nézegette a feltűnően jóképű beszélgető partnerem. 

Nevettünk egyet, mondott még egy csodálatos bókot, majd átült a szomszéd asztalhoz.

Ott egy kicsit befogadóbb közönségre talált... és lassan távoztak is. A pincér épp ekkor hozott nekem egy gyönyörű koktélt, amikor a lánnyal elmentek mellettem rám kacsintott és ennyit mondott: Ne gondolkozz, csak élvezd!

Már az illata is isteni volt a bambuszpohárban felszolgált csodának. Annyira finom volt a hűsítő kókusztej, buja kakaós íz, édes banán, nyers kakaóbab darabkák és egy számomra eddig ismeretlen alapanyag, az inka arany, a MACA csodás összhangja! Komolyan mondom én ennyire finom ízt még nem éreztem.

Gyorsan utána is néztem ennek a varázslatos MACA-nak.11147241-1954346932271385.jpg

A MACA számtalan jótékony hatásai között igazi energia bomba, pozitívan hat a libidóra. Hormonszabályozó, immunerősítő, növeli a szellemi frissességet, sportban teljesítmény fokozó. Gazdag aminosavakban, magnéziumban és más, a szervezetnek fontos vitaminban. Erősíti a petefészek és a herék működését, szabályozza a menstruációs ciklust. 

Egy újabb superfood, ami igazi energiabomba és jó hatással van a libidóra is. Már értem...Ő is ezt itta!

_mg_5424f.JPGAhogy kortyolgattam megpróbáltam nem gondolni semmire csak élvezni minden egyes cseppjét. Az érzés leírhatatlan volt. Teljesen átadtam magam a pillanatnak, ízlelgettem hosszasan a számban ezt a csodát... Lassan kortyoltam, éreztem ahogy a számban az ízlelőbimbóim szinte robbannak mégis simogatóan lágy volt minden egyes cseppje. 

Ez a mámoros állapot egész este elkísért, sétáltam vissza a szállásomra és csak mosolyogtam, minden kanyar után felfedeztem valami eddig nem látott gyönyörűséget, éreztem a szellő simogatását, az éjszaka hűs illatát a holdfény, a csillagok... a lét egyszerűen csodálatosnak tűnt. Nem a problémáimon rágódtam, eszembe sem jutott néhány órán keresztül semmi!!! Csak élveztem... Hogy vagyok... Hogy ÉN itt vagyok ezen a csodálatos bolygón... senki és semmi nem szükséges az igazi boldogsághoz... csak Te magad... ne gondolkozz folyton... néha állj meg egy pillanatra és élvezd az élet apró örömeit. Boldog élet nem létezik csak boldog pillanatok... de ezekért a pillanatokért érdemes élni.

Régóta szerettem volna újra érezni ezt az ismerős ízt, de bárhol vettem eddig a MACA port,nem volt ugyanolyan az íze. Csodálatos módon nemrég felfedeztem a Myprotein termékei között a tökéletes minőségű organikus termékcsaládot. Egy korai jóga óra előtt tökéletes reggeli.

A Yogasecrets a Facebookon ITT érhető el, Instagramon pedig ITT.

Maca shake receptje:_mg_5280f.jpg

A kókusztejből és a banánból készits egy sima turmixot

Add hozzá a két evőkanál MACA port, két evőkanál kakaóport, és egy kanál kakaóbabot, majd turmixold össze az egészet.

Ha szeretnéd továbbfokozni az élvezeteket, keverhetsz bele epret, ananászt, málnát vagy bármi egyéb gyümölcsöt.

Én legutóbb dinnyés desszertet készítettem. Lehűtve csodálatos yoga utáni frissítő.

 

süti beállítások módosítása