Minden amit a jógáról tudni kell

yoga secrets

yoga secrets

Énidő- neked van olyan?

2017. szeptember 08. - annayoga

 

Az énidő fontosságáról:

img_2674.JPG

Általában mindenki irigyel a munkám miatt. Nem is csoda, hiszen minden nap jógázom, csodálatos emberekkel találkozom, hatással lehetek rájuk, segíthetek rajtuk. Tanítok, utat mutatok, inspirálok. És ez csak a jéghegy csúcsa, egy jóga tanár feladata, munkája messze túlmutat ezeken. Általában akkor fordulnak az emberek a jógához, meditációhoz amikor baj van. Amikor változtatni szeretnének valamin. Legyen az testi vagy lelki eredetű probléma. Ilyenkor egy jó tanár minden idegszálával, figyelmével a tanítványra összpontosít. Átveszi a rezgéseit hogy megértse, érezze őt, kizárva mindent csak rá öszpontosít és arra hogy adjon. Nincs is szebb ennél!

A tanítványnak tökéletes énidőt biztosít.

Bevallom én is szeretném mindezt átélni... amikor valaki csak rám figyel, velem foglalkozik. Amikor tényleg kikapcsolhatok, mert tudom hogy jó kezekben vagyok.

Ahhoz, hogy úgy tudjam végezni a munkámat nap, mint nap hogy az boldogsággal töltsön el, szükségem van Énidőre.

img_2676.JPG

 

Ilyenkor mindig máshogy töltekezem. Van hogy elég otthon leülni, betenni a kedvenc zenémet és csak csak pihenni... Van, hogy ennél több kell. Van egy titkos helyem, egy kőszikla. Oda szoktam felmászni nehéz időkben. Ha nem elég töltekezni, de újra kell gondolni mindent. Elengedni, meggyászolni, elfogadni, újra szépnek látni mindent... ezen a helyen sikerül.

Vannak időszakok, amikor nemcsak lelki, de testi megújulásra is vágyom. Ilyenkor jönnek jól a számomra oly fontos nőcis programok: masszázs, arcpakolás, testkezelések...

img_1620.JPG

Hihetetlen, de nemrég pont egy arckezelés közben sikerült átélnem azt a mesebeli érzést, amikor végre én is kaptam valami megmagyarázhatatlan pluszt. És ez több, mint a szuper krémek, lágy masszázs, csodálatosan puha bőr... ez pontosan az a megfizethetetlen valami volt, amitől egyszerűen jó volt ott lenni. Az az egy óra, amikor minden háttérbe került, csak feküdtem és azt éreztem, hogy jó itt lenni. Megnyugodtam, ellazultam, elcsendesett minden gondolatom, a minden szép és tökéletes érzése járt át.
Nem sok ember képes így adni, ilyen energiákat továbbítani, de ha találkozom velük mindig csodaként élem meg és próbálom meghálálni amit kaptam.

 

Énidő lehet egy jó könyv, egy kellemes fürdő gyertyákkal, kocogás, edzés, jóga, meditáció... bármi amitől boldog leszel.

img_6694.JPGMindenkinek jár , de kevesen adják meg maguknak.
Főleg az édesanyák szentelik minden idejüket arra, hogy másokat boldoggá tegyenek.

Holott amíg ő nem boldog, tehet bármit, a környezete sem lesz az!

Amíg önmagunkat nem szeretjük eléggé, addig azt sem várhatjuk el, hogy mások szeressenek.

Nem önzés néha azt mondani, hogy állj! Most én jövök! Az Én időm jön!

Szóval csak bátran!

Találd meg, mi okoz neked boldogságot!

Aztán ismételd meg, tedd rendszeressé!

Énidőre fel!

Namasté!

Köszönet az én Szépség terapeutámnak ❤️

 

 

 

süti beállítások módosítása